Friday, March 28, 2008

Sämst på att uppdatera, I know.
Är i alla fall tillbaka i London sedan tisdagkväll. Känns bättre än väntat. Såg på Parma med nya ögon efter några månader i London.
Hade hur som helst en underbar semester. De sista dagarna var vi i Alperna (ingen snowboardåkning dock!) och på vägen tillbaka till Parma stannade vi till utanför Verona och gick på en härlig vintillställning.

Idag har jag besökt London Zoo i ösregn. Såg lejon, tigrar, gorillor, giraffer, flamingos, med mera. Vägrade (inte helt oväntat för alla som känner mig) att gå in till reptilerna. Bara tanken på en orm skulle nästan kunna få mig att tuppa av. Även om vädret inte var på vår sida så var det helt klart en upplevelse.

Ikväll blir det en tidigkväll. Har försökt att packa upp resväskan men det går trögt. Har i alla fall satt igång en tvätt nu.

Buona notte.Gonatt.Boa noite.Good night.Bonne Nuit.Buenas noches. Någon som kan kan på något fler språk?

3 comments:

Anonymous said...

Guten Nacht tyskan klingar verkligen vackert ;-). Hoppas allt är bra med dig, nu har våren kommit till Stlm oxå!
Kram Hanna

Anonymous said...

Mamma kan inte sluta att se på bilden,så fina ni är.Nu längtar jag efter dig så mycket.........Kramar Mamma

Anonymous said...

Nu har vi varit till Sthlm och firat min födelsedag, gott och trevligt förståss, var bla på Grand Hotell och drack afternoon tea helt fantastiskt gott. Träkigt att komma hem när man fått känna av våren. Kram Gertrud