Sunday, June 29, 2008

Nästa: Parma

Idag har det varit en väldigt härlig dag. Sov länge, åt mumsig fruktsallad med jordgubbar och bananer till frulle. Gjorde oss klara, tog tunnelbanan in till Victoria, Mau gick till jobbet. Jag strosade runt i det fina vädret. Gick på manikyr och pedikyr på salongen där Mau jobbar. Så lyxigt och superbra rabatt. Superfin känner jag mig med hallonrosa naglar på både händer och fötter.
Träffade en kompis för hejdå-lunch hon ska nämligen åka tillbaka till Australien. Gick på rea på H&M, inhandlade ett par shorts, en kjol och ett par lite finare sandaler. Har nämligen inga sommarkläder(behövs ju inte direkt i regniga London) och enligt rapporter från världens bästa Daniela så bjuder Parma på 38 grader och väldigt hög fuktighet.
Kvällen har jag spenderat hemma med Mau, nu är väskan packad och mittinatta måste jag ta bussen till Stansted.
Känns skönt med några dagar i Italia.

2 comments:

Anonymous said...

Ha så skönt i Italien vi ses kanske något i sommar? Kram Gertrud

Anonymous said...

lart mycket